Veel Gestelde Vragen
Vraag: Hoe moet ik retourneren? (Nederland & België)
Antwoord: Vul het online retourformulier zo volledig mogelijk in en uw retour wordt z.s.m. verwerkt.
Vraag: Moet ik verzendkosten betalen wanneer ik een artikel terugstuur?
Antwoord: Wanneer u een artikel terugstuurt betaald u de verzendkosten van u naar ons.
Vraag: Waar kan ik de levertijden zien van producten?
Antwoord: De levertijden hebben wij per maat aangegeven bij de producten.
Vraag: Waarom heb ik een gedeelte van mijn order maar ontvangen?
Antwoord: Wanneer uw order bestaat uit artikelen van verschillende leveranciers proberen wij de losse artikelen z.s.m. te versturen zodat u sneller al artikelen binnen heeft.
Vraag: Kan ik langskomen om producten te passen / te bekijken?
Antwoord: U kunt langskomen om producten te passen of te bekijken.
Vraag: Hebben jullie artikelen die op de webshop staan ook op voorraad?
Antwoord: Nee. Op dit moment hebben wij meer dan 195.000 losse artikelen op de webshop staan. In onze showroom hebben wij een kleine selectie daarvan.
Vraag: Kan ik ook als particulier kopen?
Antwoord: Ja. U kunt gewoon ook als particulier online kopen bij ons!
Vraag: Hoe zit het met BTW en buitenland? (België)?
Antwoord: Met een geldig BTW/VAT nummer kunt u als Belgische klant zonder BTW kopen. Het BTW/VAT nummer geeft u aan bij het afrekenen. Als particulier uit België betaald u wel de BTW.
Vraag: Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Antwoord: Stuur een mailtje met uw ordergegevens naar [email protected] en wij annuleren voor u z.s.m. de order.
Vraag: Hoe bepaal ik welke maat ik nodig heb?
Antwoord: Onderaan de 'In winkelwagen' knop staat een link naar de maattabel van het merk product.
Vraag: Met wie verzenden jullie?
Antwoord: Wij verzenden via DHL
Vraag: Wat zijn de verzendkosten?
Antwoord: Bij bestellingen boven de €79,95 (excl.) gratis bezorging. Orders t/m €79,94,- is €5,95 (excl)